X
GO

Uw persoonlijke gegevens

Als zorgverlener zijn we verplicht om het burgerservicenummer (BSN) van iedere patiënt in onze administratie op te nemen en uw identiteit te controleren. Daarom dient u altijd een geldig legitimatiebewijs en uw verzekeringspasje mee te brengen.

Heeft u wijzigingen in gegevens zoals: naam, adres, verzekering, telefoonnummer of e-mailadres, geef deze dan zo spoedig mogelijk door aan de balieassistente.

Uw gezondheid
Tijdens uw eerste bezoek verzoeken wij u een vragenlijst in te vullen met betrekking tot uw gezondheid en medicijngebruik, de medische anamnese. Deze medische anamnese is een verplicht onderdeel van het patiëntendossier. Deze lijst dient u volledig en naar waarheid te beantwoorden omdat dit van groot belang is om complicaties tijdens tandheelkundige behandeling en medicijngebruik te voorkomen. Deze lijst vindt u onder het tabblad formulieren bij anamnese. Wij hebben in de praktijk ook exemplaren voor u ter beschikking.

Wijzigingen ten aanzien van uw gezondheid en medicijngebruik dient u op uw volgende bezoek kenbaar te maken. Eens per twee jaar vragen wij u opnieuw een schriftelijke medische anamneselijst in te vullen.

Afzeggen of vragen:

We danken u voor het vertrouwen dat u in ons stelt en verheugen ons op uw bezoek. Mocht er onverhoopt iets tussenkomen, dan verzoeken we u dit op tijd kenbaar te maken bij ons. Op tijd wil zeggen minimaal 1 werkdag van tevoren.

Als u dit op tijd en telefonisch of persoonlijk aan de balie doet is er niets aan de hand.

Als u zonder geldige reden niet binnen de gestelde termijn afzegt of zonder afzeggen niet verschijnt, dan zijn wij genoodzaakt om u de kosten voor de gereserveerde behandeltijd door te berekenen, namelijk voor iedere ingeplande 10 minuten het bedrag van € 20,-. Deze bedragen worden door uw verzekeraar niet vergoed.

Als u nog vragen hebt of tussentijds informatie wenst, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Begroting:
Voor behandelingen duurder dan € 150,- krijgt u altijd een begroting van de behandelaar. Hierop zijn alle kosten gespecificeerd. Het is raadzaam om vooraf bij uw verzekeraar te informeren of de behandeling geheel of gedeeltelijk vergoed wordt.
Wij behandelen u alleen als u vooraf akkoord bent gegaan met de begrote kosten.

Verplichte uitschrijvingen
Indien u vaker zonder tijdig bericht afwezig bent, behouden wij ons het recht voor u uit te schrijven uit ons patiëntenbestand.
Agressief gedrag wordt niet getolereerd en heeft onmiddellijke uitschrijving uit ons patiëntenbestand tot gevolg.

Westeinde preventieplan

HET PREVENTIEF ONDERZOEK

Wij nodigen u elk half jaar uit om langs te komen voor een preventief onderzoek. Tijdens dit onderzoek beoordelen we de conditie van uw tandvlees en verwijderen we eventueel tandsteen en tandplak. Ook geven we u voorlichting. Als het nodig is maken we een vervolgafspraak bij de preventie-assistent of mondhygiëniste. Zo houden we uw mond in topconditie.

Wat te doen bij acute klachten?

BINNEN OPENINGSTIJDEN

Pijnklachten of andere acute klachten zijn zeer vervelend. We helpen u daarom zo snel mogelijk. Als het kan zelfs op dezelfde dag nog. Bel ons voor een afspraak tijdens openingstijden via onderstaande telefoonnummers:

070-3453737 of per Email: info@tandartswesteinde.nl

Van maandag t/m vrijdag kunt u bij ons terecht van 8.00 tot 17.00 uur.

BUITEN OPENINGSTIJDEN

Als onze praktijk gesloten is kunt u met acute klachten, zoals een nabloeding of een ongeval, bij de dienstdoende tandarts terecht. De operator van de Service Telefoon Centrale helpt u graag verder en is via onderstaande telefoonnummer bereikbaar.
070 – 3110305

 

Bel me terug

  • *
  • *
  • *